zondag 17 januari 2021

Heerlijk ...Sneeuw

Goedemiddag,
Hebben jullie ook zo genoten van het kleine beetje sneeuw wat we gisteren hebben gekregen.
Het was inderdaad een klein beetje maar genoeg voor de kindjes om er toch een paar uur plezier van te hebben. Wij wonen tegenover een veldje waar kinderen heerlijk kunnen spelen, voetballen, rolschaatsen, skateboarden enz enz. Maar gisteren tegen 5 uur begon de sneeuwpret tot savonds laat, zowel ouders als kinderen waren er volop plezier aan het maken.
Zo leuk om te zien, vanuit mijn hobbykamer heb ik mooi zicht op het veldje en ik heb dan ook lekker met een bak thee genoten van dit kleine stukje winter.
Helaas is het alweer over en schijnt hier de zon volop en is de sneeuw weer grotendeels gesmolten.
Hopelijk krijgen we nog een herhaling van zo'n sneeuw dag, het doorbreekt de sleur van dit Corona tijdperk, het thuis zitten, het thuis werken, thuis onderwijs e.d is opeens even iets minder erg want je hebt iets om naar toe te leven.  Als ze al dagen van te voren sneeuw voorspellen dan begint de pret al en heb je iets om naar uit te kijken [mits je van sneeuw houd]
Om toch nog een beetje in de stemming te blijven laat ik jullie hier mijn laatst gemaakte cupcakes zien. Dit zijn leuke opdrachten, ze staan nu mooi bij een bakker in een vitrinekast te pronken.
Ik wens iedereen een hele fijne dag en fijne week.

Liefs van Claire

12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke cupcakejes! Leuk idee ook om cadeau te geven met kerst! (ik haak altijd iets leuks voor mijn schoonfamilie en ben t hele jaar door ideeën aan het opdoen).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn inderdaad erg leuk om cadeau te geven en zeker als je ze dan ook nog eens extra mooi inpakt.

      Verwijderen
  2. Wauw, wat zijn ze moo8, deze cupcakes!
    Wat leuk dat ze bij een bakker staan, daar zullen veel mensen ze met bewondering bekijken.
    Wij hebben gisteren met Lila, onze hond, in de sneeuw gewandeld, ze was helemaal dol, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Och honden en sneeuw is zo leuk om te zien. Ik weet nog dat onze Bink er ook altijd zo'n plezier in had en zeker als het dan ook echt sneeuwt. Lekker happen naar de groet vlokken, helaas waren het geen grote vlokken maar het leek wel alsof de sneeuw bij iedereen welkom was. Het zal ook wel door de tijd komen waarin we op dit moment zitten, iedereen heeft behoefte aan een verzetje of iets wat de sleur door breekt.

      Verwijderen
  3. Wauw, wat een mooie cupcakes. Echt te gek. Hier was een klein beetje sneeuw. Eigenlijk niet echt noemenswaardig zeg maar haha. Helaas maar weer.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Emily. Ja jammer he dat het niet zo veel was al lag er hier toch nog wel 3.5 cm en dat was net genoeg voor de jeugd om er lekker in te spelen.Ik heb genoten door er alleen al naar te kijken.

      Groetjes Claire

      Verwijderen
  4. Een prachtig winter-cupcaketafereel! Jammer dat het maar zo weinig sneeuw was, maar ook fijn om er even van te genieten. Leuk dat je er zo van genieten kon, vanuit je hobbykamer. Ik zie het voor mij. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat was heel jammer Marijke, maar ik geef de moed niet op en hopelijk krijgen we nog een paar sneeuwdagen. Mensen waren/zijn er ook aan toe, even iets anders, even lekker buiten je uitleven. Ik zag dat hier wel, tot savonds laat was men
    buiten [op afstand] kindjes die samen aan het spelen waren, sneeuwbal gevecht, sneeuwpop maken al was het eigenlijk maar een zielig poppetje de pret was er niet minder om. Heel jammer dat het zo kort was

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergezellige cupcakes! Gaaf dat ze nu bij een bakker staan.
    Groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja ik was ook blij verrast toen ik het hoorde.

      Groetjes van Claire

      Verwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.