maandag 10 mei 2010

Diverse hoesjes

Na al het haakwerk wil ik ook weer eens iets anders ,en aangezien ik nog een hele verzameling leuke lapjes heb, en er hier op zolder een gloednieuwe naaimachine staat heb ik daar heerlijk mee zitten spelen.
Deze hoesjes zijn het resultaat, de hoesjes zijn gemaakt van een basispatroon dat ik aangepast heb.
Het is heel leuk om allerlei stofjes met elkaar te combineren, 'k heb nog 2 setjes liggen die ik morgen in elkaar ga stikken. Toch zit er nog een klein haakwerkje aan, namelijk de koordjes waarmee je de hoesjes dicht kan trekken.
 (klik op foto voor groter formaat)

5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke mix van stofjes en wat een mooie hoesjes heb je daar van gemaakt Claire!
    Weer eens heel wat anders.
    Jij bent echt MULTI-creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer!!!
    Wat een mooie kleuren!
    Je maakt echt prachtige dingen!

    Waar halen jullie allemaal die leuke stofjes toch vandaan???

    Mijn naaimachine begint ook al zachtjes te schreeuwen. Vroeger zoveel mee gedaan..., en nu zoveel aandacht tekort.
    Wordt toch weer tijd zo langzamerhand,
    maar er is zoveel leuk...

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn ze ! Jij bent op de naaimachine al net zo goed als met de haaknaald zie ik wel, knap gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn naaimachine laatst ook weer voor de dag gehaald, heerlijk!
    Leuk zijn ze Claire!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.