donderdag 13 mei 2010

Nieuw projectje

Ik ben nog steeds bezig met het naaien van hoesjes maar tussendoor haak ik ook nog wel hoor.
Dit is mijn nieuwe projectje, heel bewerkelijk en gepruts maar als de matroesjka helemaal klaar is dan zal ze best leuk zijn. vandaag ben ik voor controle geweest bij de neurochirurg maar niet zoveel wijzer geworden, tja ik moest me maar vergelijken met een voetballer die zwaar geblesseerd was en daardoor maanden niet kon spelen.
Ik mag dan ook over 3 maanden weer terug komen en mocht dan de pijn in mijn benen nog niet over zijn dan gaat hij wel kijken of daar iets aan te doen is. Verder moest ik de fysio opvoeren en meer gaan bewegen, (waar hij dus ook veel lopen mee bedoelde, pffffff ik heb zo'n hekel aan lopen) ik mag mijn rug nu wat meer gaan belasten.
Dus ik begin morgen samen met mijn man de zolder op te ruimen, ik geef de aanwijzingen en hij ruimt op:-)

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje weer Claire, superlief!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog :) Leuk is dat, weten dat er iig een paar mensen zijn die mijn blog lezen.
    Vandaag hebben we maarliefst 6 kijkers, dus ik moet straks met de kids van 12 tot ongeveer 17.30 een ander stekkie opzoeken, weet nog steeds niet waar ik heen moet :( Maar dat komt wel goed. We wachten eerst tot ons huis is verkocht, en dan gaan we daarna zelf pas iets kopen. Dubbele lasten kunnen wij niet dragen, dus daarom doen we het zo.

    Ik hoop zo dat je je gauw wat beter voelt!
    En wat vervelend is dat dan he, dat je iets (in jouw geval lopen) moet doen terwijl je daar geen bal aan vind, hoewel het dan wel beter is voor je lijf.
    Ik moet dinsdag gaan sporten, 's ochtends van 8 tot 9, en ik haaaaaat sporten!
    Maar goed, voor mijn rug en bekken is het wel gewoon goed, dus ik moet me er maar overheen zetten.

    Echt een prachtige meisje heb je gemaakt, supertof!

    Lieve groetjes, fijne hemelvaartsdag!
    Jantina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje!

    Heel veel sterkte met alles!
    Ik hoop, dat je snel verbetering ziet.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Clare wat een schatje en wat heb je dat weer mooi gemaakt, mijn complimenten hoor.

    Ik wens je heel veel sterkte en doe lekker rustig aan hoor niets forceren, fijne hemelsvaartsdag...

    xxx Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig! Ik heb nog een tutorial van een matroesjka om uit te proberen (van een portugees of braziliaans blog). Lijkt hier wel wat op. Grappig, een look-a-like aan de andere kant van de wereld!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.