vrijdag 10 april 2015

Puf puf...

Zo dat viel nog niet mee, we hebben ons eerste fietstochtje er op zitten, 16 km, voor de meeste niet veel waarschijnlijk maar voor mij een behoorlijk stuk. Ik kreunde en steunde, piepte en kraakte, maar het is gelukt :-)
Het is altijd weer even wennen, maar komt wel weer goed, over een poosje geef ik niets meer op die kilometers, hahaha.
Het was heerlijk, we hebben lekker langs het water gefietst, echt fijn.
Hopelijk komen er nog veel van deze mooie en fijne fietstochtjes.

Afgelopen week heb ik dit leuke setje afgemaakt, het is een patroon van
One and Two Company, erg leuk om te maken.
De Zebra-vriendjes verhuizen binnenkort de grens over en worden verwerkt in een luiertaart. Hopelijk gaat hier straks een kindje heel veel plezier van hebben.

Ik wens jullie allemaal een mooi en fijn weekend.
Liefs van Claire

14 opmerkingen:

  1. Ik herken je gevoel, heb gisteren voor het eerst weer 16 kilometer gefietst. Maar toch wel lekker met dit weer.
    De zebra vriendjes zijn heel erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schattige kleurrijke zebra's!
    Jeetje, zoveel kilometers? Petje af! Ik ben afhankelijk van de fiets, maar kom bijna nooit zo ver hoor. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke "zebraatjes". Gaan zeker blij zijn om deze te ontvangen. En ja, fietsen met dit weer is gewoonweg zalig, maar dan hou ik het wel op kortere afstanden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk. Mooie kleurtjes ook!
    Ik fiets minimaal 3x in de week een kilometer of 14, het went wel 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat maak je leuke dingen echt geweldig om hier eens rond te neuzen.;o) ,
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze weer leuk! Meteen ben ik ze gaan opzoeken, wat een leuke ontwerpen hebben ze. Helaas zijn ze in het Engels. Tja, dan moet ik toch helaas afhaken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kleurrijk zebra-setje!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daarom ben ik ook zo blij met mijn elektrische fiets :-). Ik vind dit zo'n vrolijk patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat zijn ze lief, die Zebra's.
    En wat een lekkere vrolijke kleurtjes heb jij gebruikt.
    Volgende week wordt het weer mooi weer, kun je weer lekker oefenen met fietsen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, wat zijn ze lief, deze kleurrijke zebra's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige zebra! Veel plezier met fietsen, hopelijk blijft het zulk lekker weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bonjour, superbe votre zèbre serait-il possible d'avoir le tuto merci d'avance pour votre réponse.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.