zaterdag 18 april 2015

Vrolijke slinger

In de loop der tijd heb je natuurlijk een bonte verzameling restjes katoen, die zoals ik eerder al melde [Klik] gezellig en netjes bij elkaar in een doos liggen. Maar het is natuurlijk zonde om ze zomaar te laten liggen. Ik maakte er al diverse kleine werkjes van en een paar maanden geleden ben ik begonnen aan deze slinger.
Dat wil niet zeggen dat ik er continu aan heb gewerkt hoor want dat zou me te eentonig zijn, maar vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan de cirkels.
Nu kan er een slinger van gemaakt worden maar ik ga nog even bekijken hoe we dat gaan doen want de cirkels moeten wel mooi recht blijven hangen.
Misschien is dit wel een leuk werkje om buiten te doen als het zonnetje weer volop schijnt.
Hier een uitleg hoe ik de cirkels maakte.
De cirkels zijn van kaartkarton gemaakt, uit een leuk papiertje heb ik letters gesneden en opgeplakt. Daarna de cirkels gelamineerd en uitgeknipt. Toen gaatjes in de cirkels geknipt en om gehaakt.

Allemaal een goed en gezellig weekend.

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Eindeloos te combineren :-)! Super gedaan!

    Fijn weekend, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn goed gelukt ! Geniaal idee !
    Misschien kan je een velcrolint maken en een velcrootje op de achterkant van elke letter ?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk, feestelijk, gezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice post, things explained in details. Thank You.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee voor al die restjes. Zowel van de katoen als het papier. (Heb nog verzameling scrappapier). Ook leuk voor speciale feesten..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit echt een TE leuk idee.
    Wat zal dat gezellig staan als er bv iemand jarig is.
    De link van hoe je de cirkels maakt werkt niet, heb ik dat nou alleen, of meer mensen.
    Ik zou zo graag weten hoe je een randje maakt/haakt.
    Fijne zondag, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om zo de restjes te verwerken in een leuke slinger. Dank voor de uitleg hoe zelf ook zo'n leuke slinger te maken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee om zo de restjes te verwerken in een leuke slinger. Dank voor de uitleg hoe zelf ook zo'n leuke slinger te maken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.