maandag 6 april 2015

Tijd te kort......

Steeds vaker kom ik tijd te kort, zo erg zelfs dat ik gewoon vergeten ben jullie fijne Paasdagen te wensen, en dat is toch wel heel erg hoor. [of zou ik trager werken]
Ik hoop dat jullie Paasdagen net zo fijn geweest zijn als de mijne, heerlijke 1e Paasdag gehad met de kinderen en kleinkinderen en vandaag fijn rustig bij komen van alle drukte.
Tussen de bedrijven door maakte ik voor de kleinkinderen nog deze leuke potjes gevuld met eitjes en op de deksel een kipje met eitjes.
Het patroon van het kipje komt Iefke
De potjes komen van Blokker.
Allemaal een fijne week, het beloofd een mooie week te worden.

20 opmerkingen:

  1. De potjes zijn zo leuk! Ik had dezelfde kipjes op de ontbijttafel staan, heel gezellig :-)
    Heerlijk, zo'n weekend in balans met gezellige drukte en een dag omm bij te komen, heerlijk rustig; dat doe je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk zijn de kipjes he, volgend jaar staan ze ook op de ontbijttafel, nu was ik er alleen druk mee om ze op de potjes te maken.

      Verwijderen
  2. Wat ben je creatief geweest met de potjes. Ziet er leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattige potjes, daar waren ze vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat waren ze zeker zelfs de 12 jarige was er nog blij mee.

      Verwijderen
  4. Wat maak je toch onwijs leuke dingen voor je kleinkinderen!!!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankbaar werk om voor de kleinkinderen iets te maken, en het stimuleert ze ook om zelf creatief te zijn.

      Verwijderen
  5. Wat een leuke paasverrassing heb je gemaakt voor de kleinkinderen!
    En ... na deze week nog een super mooie week, als de weersvoorspellingen uitkomen, zomergoed uit de kast ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze waren er ook blij mee en vonden het zelfs zonde om de eitjes op te eten :-)
      Ik hoop het, mijn lijf schreeuwt om zon!

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Ik was/ben er zelf ook wel erg blij mee, je moet altijd maar afwachten hoe zoiets uitpakt. Het is wel een gepruts maar echt leuk om te doen.

      Verwijderen
  7. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou fijne paasdagen, ook ik zit met hetzelfde probleem van tijd tekort of??? ouder en trager worden???? Je maakte superleuke potjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.