zondag 1 april 2012

Bijna kan ik de slingers ophangen(Update)

 Ja ja we zijn er, vanmiddag worden de slingers opgehangen, niet 1 maar 2 slingers + nog iets extra's.


Nog 11 volgers te gaan en dan kan ik de slingers ophangen want dan heb ik 1000 volgers.
Ik ga dan van deze bloemslinger (er komt nog 1 bloem aan) een give away maken zodra het zover is.
Mijn blog bestaat nu net 2 jaar dus het is best snel gegaan, ben er ook heel blij mee.
Nog even geduld en dan gaat de slingers aan de wand en is er aan give away.

Fijne week allemaal.

22 opmerkingen:

  1. Wauw mooie slinger... Die zou ik ook willen maken voor ons huis te versieren met de communie van mijn stiefdochter... Kan ik hier misschien het patroontje van krijgen???? Please, je zou me heel gelukkig maken, dit was precies wat ik zocht om het huis en de feesttent te versieren....

    gvanderelst@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op naar de 1000 meis! Dat gaat helemaal goedkomen :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie slinger. Wat een leuk idee !!

    Grtjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OP naar de 1000....SUPER, maar dat gaat wel goedkomen, leuke slinger heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie slinger, en leuk dat je hem wil weggeven. Die past in elk huis hoor.... En die 1000 dat komt er zeker!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer 1 dichterbij de 1000, ik heb me zojuist aangemeld als volger. Ik volg je blog al een hele tijd en heb ook al eens patroontjes bij gekocht. Je maakt altijd van die leuke dingen.

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu al 990 volgers, geweldig, je maakt ook van die geweldig mooie werkstukken en fantastische patronen,

    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat goed joh!! Ook helemaal terecht met al die leuke dingen die je maakt! Wat een mooie slinger zeg! En wat een leuk idee van de sneeuwbol!! Ga ik toch ook eens proberen hoor ;-) Hele fijne zondag nog en op naar de 1000!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inmiddels nog 10 zie ik inderdaad, echt veel!
    Maar meer dan terecht want ook ik volg je blog met veel plezier, zie hier zulke leuke verschillende dingen voorbij komen :)
    Mooie vrolijke slinger!

    Gr. Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel volgers, je blog is dan ook zo leuk! Mooi hoor die bloemenslinger!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend mooie slinger! En je bent er bijna bij de 1000. Ik ben je sinds kort ook met veel plezier aan t volgen.
    Groetjes,
    Yenna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu nog maar 7 te gaan, haak maar snel door hihi!
    Leuke slinger is het.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, zoveel volgers in zo'n korte tijd! Dat is wel echt heel snel gegaan.
    Alvast gefeliciteerd! En bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd alvast en complimenten voor deze vrolijke slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat zijn de bloemetjes schattig.:O)

    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, 1000! :-D Wat goed! Gefeliciteerd :-)
    xo,
    wink

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je blogverjaardag en wat een leuke/ vrolijke slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So cute slingers... Gratulation: 1002!!
    XO,
    Martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, bijna 1000 volgers! Gefeliciteerd! En wat een leuke slingers. Helemaal die in het rood, wit en blauw. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Claire

    Ik heb net op mijn blog tante toosje geplaatst.
    Het is niet gelukt in live mail om je een foto te sturen.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je bent er al overheen :) leuk bloementje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.