donderdag 19 april 2012

Moet je nu toch zien...

Moet je nu toch zien wat een geweldig verrassingspakket ik gekregen heb van http://www.buttonsmaken.nl/ schitterend toch. Niet alleen buttons maar ook een cirkelsnijder, gewone buttons, super safe buttons, spiegel buttons,sleutelhanger buttons en de uitbreidingsset naar de 56 mm button. Ik had al de 38 mm micro buttonmachine maar door de uitbreidingsset kan ik nu ook 56mm buttons maken. Ben er heel blij mee en ga er leuke dingen mee doen. Dank je wel www.buttonsmaken.nl/
 

11 opmerkingen:

  1. wauw!!!! dat is een knap verrassingspakket!
    Ben benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kreeg je dit nou zomaar of had je het besteld? Want ik loop me scheel te zoeken naar die button "IK hou van Holland"voor mijn kleindochter in Peru. Als ik hem bij jou kan bestellen heel graag. Ik had je gisteren nog een mailtje gestuurd, maar nu pieker ik me suf waarover het ging.Haha, dat heb je als je ouder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb dit gekregen en ja ik maak die buttons Ik hou van Holland (en andere) zelf :-)

      En mailtje kan best maar ik heb per ongeluk een heel account gewist dus ben veel kwijt.

      Verwijderen
  3. ZO...superleuk, dat is nou eens leuke post, daar word je wel blij van
    Veel plezier ermee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, veel plezier ermee, bofkont hoor... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk pakket, dat heb je wel verdiend, geniet er maar van en we zien vast wel eens wat je ervan maakt!
    lieve groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk pakket, ben vlug ook eens gaan kijken op de site ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk zo'n verrassingspakket, das boffen! Ben heel benieuwd wat je er allemaal van gaat maken. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, leuk!!!! Voordat ik de bigshot had, keek ik iedere dag wel even op de site haha! Maar nu heb ik besloten het niet te doen.. maar als ik dat zo zie ;-) Heel veel plezier ermee!!!! :)
    Fijn weekend vast! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een aangename verrassing per post, zo zouden er nog vele moeten volgen want je verdiend het echt, je bent een toppertje met al je kunst en vliegwerk.
    Liefs Eefje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.