zaterdag 28 september 2013

Nieuw haak-duo

Het brei-duo Arne en Carlos is jullie wel bekend, dit wordt het nieuwe haak-duo, Dinand en Nigel, mijn 6 en 4 jarige kleinzonen proberen het haken onder de knie te krijgen maar dat valt nog niet mee.
Ach, ze doen hun best en vinden het leuk dus ik laat ze maar een beetje rommelen.

Inmiddels zijn we weer thuis van vakantie en dat is ook weer heerlijk hoor, de vakantiewas is weer opgeruimd en ligt weer lekker schoon en fris in de kast en de caravan kan weer voor 8 maanden de stalling in. Het was een mooie zomer.

Ik wens jullie allemaal een mooi en gezellig weekend.



25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig stel zo, die geconcentreerde snoetjes zijn goud waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig dat zij daar het geduld voor hebben. Prachtige foto"s!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig hoor! Jong geleerd is oud gedaan, wie weet staan ze zo samen nog eens op de cover van een haakboek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah....wat een knap stel, wanneer komt hun boekje uit ?
    Ik ben fan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!!!!!!!!leuk stel hoor.
    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooo wat super schattig die knullen met een haaknaald,daar geniet je toch van!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat een heerlijk haak-duo, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed dat ze dit willen proberen en zich niet laten afschrikken dat ze jongen zijn. Kei mooie foto's.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaha, nou wie weet misschien hebben ze talent.... :-)

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk van die freubelende boys.
    Mijn zoon (toen nog 12 jaar) van dertien heeft van de zomer breien geleerd van zijn tante en ik moet zeggen, het gaat hem goed af. Zelf heb ik niets met breien, geef mij maar een haaknaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jong geleerd is oud gedaan en alle begin is moeilijk. Alleen maar te waarderen dat ze het in ieder geval proberen en wie weet gaan ze het nog wel leuk vinden ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk om te zien die twee!
    Nog moeilijk ook om te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk deze twee knulletjes aan het haken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, die twee!
    Thuis kan heerlijk zijn, daar is het immers je thuis voor ;-)
    Heerlijk haken in je lievelings stoel/bank, dekentje erbij... ook helemaal goed toch? ;-) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend stel. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk toch, die dappere jochies, hi hi.
    En thuis is idd het aller beste, "Home Sweet Home" zeggen we dan!!

    Heel erg bedankt voor het lieve berichtje op mijn blog, dat doet me heel erg goed!!!!!!! Woorden zijn woorden, maar sommige woorden betekenen veel meer, dan weet je dat.
    Veel liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms kunnen weinig woorden heel veel zeggen en dat probeerde ik te doen.
      Liefs van claire

      Verwijderen
  17. Vroeg geleerd is oud gedaan, en als ze het leuk vinden waarom niet
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!! Creatieve kinderen! :)

    Ik wens je een fijne week!

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo schattig dat die kleine jongens willen haken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's die veel zeggen. Echt schattig! Hebben ze ook een kleinigheid afgewerkt?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee niet echt Jeanine, alles zat in de war en vol met knopen en ze gingen de volgende keer wel verder zeiden ze :-)

      Verwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.