zaterdag 14 september 2013

Zonnig outfitje..........

Als je vakantie hebt en het slecht weer is dan moet je toch wat, voor mij een mooie gelegenheid om een outfitje te ontwerpen en te haken voor de Barbie van mijn kleindochter Soleil. Ik had dat nog nooit gedaan maar het is echt leuk om te doen.
Wie weet ga ik dit weekend nog een keer aan de slag.

Ik wou het jurkje beslist op pimpen met hotfixsteentjes maar aangezien je niet alles mee kan nemen en ik te ongeduldig ben om te wachten tot dat we thuis zijn heb ik een setje bij de Action gekocht. De applicator kost € 5,95 en de gesorteerde steentjes maar € 1,49.
Ik verwachte er eigenlijk niet zo veel van, maar dat is me 1000% mee gevallen en ik kan je vertellen dat de applicator het beter doet dan mijn dure die ik thuis heb liggen.
Steentjes plakken ook perfect maar weet natuurlijk niet hoe ze in de was blijven maar het is zeker de moeite waard en ook heel leuk om te doen samen met je kinderen/kleinkinderen.
Zo genoeg reclame gemaakt:-)

Ik wens jullie allemaal een mooi weekend. [met of zonder regen]
Liefs van Claire

15 opmerkingen:

  1. O, wat een hippe Barbie! Alleen... je kleindochter moet zelf maar het zonnetje in huis zijn, anders krijgt Barbie het wel een beetje koud, vrees ik.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan!
    Zo hip moet een barbie er altijd uit zien ^^

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !
    Soleil gaat tevreden zijn met zo'n hippe outfit voor haar pop.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie outfit! Leuk!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, je klein dochter zal wel heel gelukkig geweest zijn
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi jurkje heb je gemaakt! Ik heb zelf nog nooit van hotfixsteentjes gehoord. Misschien maar een neuzen in de Action?
    Ik wens je een fijne vakantie, hopelijk met weinig regen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een leuk setje, Claire... mijn moeder heeft vroeger ook heel wat gebreid/gehaakt voor de barbies van mijn dochters. En ik zelf ook. Altijd leuke karweitjes. Alleen waren er toen nog geen hotfix spullen. wij versierden het met kraaltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg!
    Gelukkig is je die applicator van de action 1000% meegevallen.
    Heb zelf ook zo' n dure maar om eerlijk te zijn wordt hij hier bijna niet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat is dat leuk zeg!
    en super bedankt voor de tip van de action, ik hou zo van die winkel maar dat had ik nog niet zien liggen
    ben benieuwd naar je volgende creatie!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk Barbie nou toch eens stralen in haar nieuwe outfit. Ze is erg trots dat ze deze mooie jurk mag dragen met bijpassende tas en mooie glittersteentjea van de action. Goed om te horen dat het werkt. Ik stond er vorige week mee in mijn handen en dacht " het zal wel niks zijn" maar nu ga ik toch maar even terug naar de action.
    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap outfitje maakte je daar voor Barbie, ze schittert erin!
    Er bestaat een website met gebreide barbiekleedjes (wel zweeds maar dikwijls met een nederlandse vertaling) je vind hem hier:
    http://www.stickatillbarbie.se/
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk zeg, en extra hip met die mooie glimsteentjes erop! Nu maar hopen dat ze ook lang zullen blijven zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! En je hebt me over de streep getrokken met de hotfix steentjes.
    Ik had er bij de action al eens bij staan kijken maar twijfelde.
    Nu ligt er hier 1 naast me en zijn er al dingetjes mee versierd.
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zal je geen spijt van krijgen Marjon, veel plezier er mee.

      Verwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.