dinsdag 3 september 2013

O,o wat boffen we toch met het heerlijke weer in onze vakantie, ondanks dat de zon zich vandaag niet vaak liet zien was het vandaag wederom een heerlijke dag. Vanmorgen hebben we samen met onze vrienden blauwe bessen geplukt en och wat zijn ze lekker en zeker als ze verwerkt zijn in zo'n heerlijke vlaai.
Het plukken van de bessen is echt leuk en gezellig zo samen en voordat je het weet ligt er een flinke laag in je emmertje. Nu liggen er 5 zakken in de diepvries en hebben we nog een flinke schaal om zo op te peuzelen.
Wij houden het hier in het Limburgse land nog wel even vol.

13 opmerkingen:

  1. Jammie jammie! Het water loopt me in de mond!
    Het Limburgse land is ook zo mooi en heeft zoveel te bieden (en dan wist ik nog niet eens van de bessen ;-) )
    Veel plezier daar, geniet met volle teugen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker! ze zien er goed uit!Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er heerlijk uit, die lekkere vlaai :D
    Maar ik wist niet dat jullie in Limburg zaten !
    Misschien wel dicht in de buurt hier :)
    Nog veel plezier in het Limburgse land.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik denk niet echt in de buurt Antoinette, we zitten in de kop van Limburg, in de buurt van Well en Nieuw Bergen.....
      Maar inderdaad de vlaai was overheerlijk en voor herhaling vatbaar :-)
      Ik mail je snel.....

      Verwijderen
    2. Dan zit je idd een eindje uit de buurt, ik woon dicht bij Maastricht, dus echt Zuidelijk.

      Verwijderen
  4. HOLA, COMO STAS... INTERESANTE TU BLOG, ME ENCANTO..¡ TE FELICITO.
    AHORA TE SIGO, TE INVITO A QUE ME VISITES Y VEAS LO QUE YO HAGO, SERAS BIENVENIDA SIEMPRE..
    BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYDA.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heerlijk uit in ieder geval.
    Geniet van jullie vakantie.
    Waar in Limburg zitten jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had erover heen gelezen. Een stuk uit de buurt van.
    Dacht dat jullie misschien bij mij in de buurt waren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mjammie, wat een heerlijke plaatjes.
    En dit weer is zeker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.