maandag 30 september 2013

Uitslag give away

Hier is de uitslag van de armbandjes give away. Als de winnaars via email mij even de polsmaat [sluitend] en adres doorgeven door geven dan komen de armbandjes zo snel mogelijk jullie kant op. Het zal wel een weekje duren want ik moet er voor de volgers van mijn facebook ook 5 maken en nog een grote bestelling af maken. Maar ik doe mijn best om ze snel te versturen.
En dan hier de winnaars,
Francis  koos voor nr 1,
Made-by- Marion  nr 4,
Veggie nr 1,
Kimmie-nl nr 3,
Ineke heeft geen kleur op gegeven maar dat kan als nog.

Allemaal bedankt voor het mee doen en de reacties, nu maar weer bedenken wat de volgende give away gaat worden.

10 opmerkingen:

  1. Oehhh jeeeejjj!!! Super leuk!!! Was net van plan naar bed te gaan, en checkte nog ff snel mijn blog, en zag jouw uitslag! Leuk dat Ik of nou ja LeeAnn, heeft gewonnen! Morgen zal ik haal pols meten en het naar je mailen!! Super bedankt! Daar zal mijn meisje blij mee zijn!!
    Voor nu, slaap lekker!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook hier alle winnaars van harte feliessssss , liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Ik denk dat het armbandje leuk zal staan bij mijn dochtertje op haar verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor! Jammer dat ik er niet bij was....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan al de winnaars!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej wat super dat ik gewonnen heb. Is mijn eerste give-away. Ik zag de armbandjes en dacht gelijk....ik waag en kansje. De polsomtrek van dochterlief zal ik even opmeten als ze uit school komt. Je hoort van me....word er helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke armbandjes!!
    Gefeliciteerd allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!! zie dat ik ook gewonnen heb. Dankjewel, blij mee. Ik stuur je een mail. groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haaaaaaaaaaaaaaii..ik heb mijn prijs al binnen hoor zal er van de week even op het blog aandacht aan besteden ( ik had het via FB liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.