zondag 7 oktober 2012

Ja ja daar zijn ze dan......

Ja ja daar zijn ze dan, het duurde wat langer dan gepland want de handjes waren een beetje stram en stijf geworden door het maken van de behoorlijke hoeveelheid buttons. (zie vorig blogje) Om te vieren dat het uilenpotje in September in het maandblad Bóóórdevol van Pipoos stond en deze maand in het maandblad Landleven staat heb ik een uilenfamilie gemaakt. Deze keer heb ik 3 olvarit potjes gebruikt en een grote mayonaise pot.
Hier staat het gratis patroon van het uilenpotje
Het was leuk om ze te maken maar voorlopig even geen uiltjes meer maar ga ik over op o.a gehaakte cupcakes en nog veel meer..........
Allemaal een hele fijne week.





















Zo stond het uiltje in de Bóóórdevol en Landleven

17 opmerkingen:

  1. Gaaf dat je in 2 van die prachtige bladen staat! Dat is toch wel een mooi stukje waardering ;-)
    De familie is leuk geworden! Ik ben alweer benieuwd naar je volgende creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OEHOE!!!!
    WAt super...mooi gemaakt, leuke famillie heb je ervan gemaakt..TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit leuk zo familie
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat leuk je eigen uiltjes in een blad en dat x2!Super

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat stoer je uiltjes in de bladen :-)
    Dat is toch wel een super leuke bekroning op je werk meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zien er super lief uit. Mooi gemaakt hoor. Leuk je eigen terug te zien in de bladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze blijven leuk en ik vind ze ook altijd leuk om te maken. Heb ze al een paar keer kadobon gegeven.

    Gr. Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwww, wat een schatjes (alweer)
    Ik word altijd "verliefd" op jou creaties ;-)
    Leuk, je staat nu zelfs in "Landleven", gefeliciteerd.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze schattig geworden. Voor mijn blogtijd heb ik er ook eentje gemaakt, nog dank voor het patroon, en deed daar de vullingen op school in. De kinderen vonden het een geweldig potje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn wel superleuk hoor!!! Ook helemaal mijn kleurtjes!! ;-) Hoop er binnenkort eens tijd voor te hebben! En wat een boel buttons!! Jeetje, kan me voorstellen dat je daar helemaal stram en stijf van wordt! Maar wel de moeite waard!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, cool dat ze in dat boekje staan. Proficiat! Deze familie is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn heel leuk! En zo veel (-:

    Hoe is het met jullie huis na de gigantische waterschade?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.