vrijdag 19 oktober 2012

Vrijdag......Petit four dag no 3

Ik zeg.......maandag wasdag, woensdag gehaktdag en vrijdag....petit fourdag, dit laatste is het leukste:-)

Vandaag krijgen we de de derde petit four van Grietje, 'k ga zo snel kijken welke ze voor ons heeft uitgekozen. Vorige week maakte we deze petit four pistache met botercreme.
Ik maakte ze weer in 3 formaten, 5, 4 en 3 cm zijn ze.
De kleinste is gemaakt van borduurzijde en middelste van catania fine en de grootste van gewone catania












De petits fours van vorige week hebben kraaltjes gekregen want ik vond ze
een beetje somber, 'k ga ze nog eens in een andere kleur maken.
















Allemaal een heel goed weekend.

21 opmerkingen:

  1. ohhh wat zijn ze lief zo. ik kan haast niet wachten tot ze erweer zijn
    .......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn die super mooi geworden,vooral die met de kraaltjes erop,klasse,de vierkanten vind ik echt leuk maar ik snap niet veel hoe ze de onderkant doet,die van mij ziet er niet uit,hihihihih dus even geen foto van dat pistache petit fourtje moet het eerst snappen,hihih
    mijn complimenten voor jou mooi werkjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh die kraaltjes , wat een goed idee !
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg! Heel mooi geworden^_^

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou deze zijn echt heel mooi kreatief hoor Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk geworden!! Leuk idee, de witte kraaltjes. Ziet er meteen heel anders uit.
    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo in 3 maten!!!!
    Op naar de 3e petit fourt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, ik vind het toch zo leuk dat je ze in drie maten maakt !! schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij werkt ze wel heel mooi af, met al die pareltjes.
    Maar neem nu dat er 20 komen... Wat ga ij doen met 60 petit fours? Allemaal kerstkadootjes???

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo in drievoud.. en leuk die kraaltjes...

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor, zeker zo op het schaaltje.
    Het wordt steeds gezelliger bij jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk in 3 voud!!
    en ze blijven smakelijk!! misschien zelfs smakelijker naar mate ze groter worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, jij hebt zeker tijd over, gelijk alles in 3-voud. Hoe heb je dat gedaan? Gewoon door verschillende soorten garen te gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kleinste is gemaakt van borduurzijde en middelste op catania fine en de grootste op gewone catania

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.