woensdag 31 oktober 2012

Uitslag give away

Goedemorgen allemaal,

Allemaal bedankt voor het meedoen van deze give away, nieuwe volgers van harte welkom.

Dan nu hier de uitslag.










Daphne, dit is haar blog
Marga dit is haar blog
en Grietje dit is haar blog
Niemand van de dames heeft een voorkeur uitgesproken welk pakketje van haar keuze is.
Willen jullie mij je adres sturen dan komt het pakketje zo snel mogelijk jullie kant op,
wil je alsnog een pakket kiezen geef dat dan gelijk door, de eerste heeft de eerste keus.
Gefeliciteerd met jullie pakketjes, ik hoop dat ze in de smaak vallen.
Fijne dag allemaal.



7 opmerkingen:

  1. bedankt voor het organiseren van deze te gekke give away...en ik wil daphne, marga en grietje van harte feliciteren
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, en zo kom ik ook weer op een paar leuke blogs uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd meiden!

    En dank je Claire voor deze give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Claire, nogmaals bedankt en kijk met spanning uit naar de verrassing.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de winnaars.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joehoeeeeee, hie rben ik, DAPHNE.
    "DE" Daphne zeg maar, dus die ene, DIE GEWONNEN HEEFT!!!!!!
    Joepiedepoepie!!!!!
    Ik ga vast bij de brievenbus liggen, ik heb (nog steeds) geen voorkeur, laat me lekker EXTRA verrassen, want ik weet niet welk pakketje er komt, ik ben echt heeeeel blij.
    Leuk, enne Bedankt voor je mailtje, ik was zo druk deze week dat ik nog niks gezien had.
    Lief van je.
    Tot gauw, Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was ook druk (druk met het nieuwe petit fourtje verzinnen;-)
    Heel erg bedankt, ben er echt super super blij mee.
    Echt een gewelsige give away en dan ook nog 1 van de winnaars zijn! Ik voel me een bofkont, mijn week kan niet meer stuk :D

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.