zaterdag 13 oktober 2012

Lekker smikkelen en smullen..

Natuurlijk doe ik ook mee met de Petits four Crochet allong van Grietjekarwietje elke week een andere petit four. Ik heb er 3 gemaakt in verschillende formaten, de grootste [5.5cm] is gemaakt van Catania met haaknaald 2.5, de middelste [4.5 cm] met catania fine op haaknaald 2 en de kleinste [3cm] is gemaakt van filetta katoen op haaknaald 1.5
Ze zijn leuk om te maken maar misschien ga ik er nog kraaltjes op zetten.
Morgen begin ik met de volgende, een  Pistache petit four, ook weer in 3 maten, alleen heb ik niet de juiste kleur voor de kleinste, de bedoeling is om die dan maar te maken van borduurzijde. Ben benieuwd of dat lukt.
Wens jullie allemaal een heel fijn weekend.




10 opmerkingen:

  1. wat enorm gezellig zo in 3 span
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuk, zo in 3 formaten! Voor iemand die enorme trek heeft, voor iemand die nog een klein beetje ruimte over heeft na een heerlijke maaltijd en voor iemand die aan de lijn doet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo in verschillende maatjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg! Ben benieuwd hoe de volgende in borduurzijde er uit gaat zien. Veel haak plezier!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja natuurlijk zijn die bij u goed gelukt! Bij mij is het meer een ijshoorntje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow.. ga je ze alle 20 in 3 maten maken???
    ik gebruik gewoon dun acryl garen wat ik over had.. gaat er ook prima mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.