maandag 22 oktober 2012

Nieuwsgierig aagje

Om de één of andere reden heb ik altijd rond deze tijd 1 of 2 lieve heersbeestjes in mijn hobbykamer, waarom ze er zijn en hoe ze er komen weet ik niet maar dit is nu al een paar jaar. Buiten zetten helpt niet want ze komen toch weer terug en nu laat ik het maar zo want ze verdwijnen vanzelf weer.Op dit moment is er maar 1 en die is vreselijk nieuwsgierig [dat maak ik er dan van] in werkelijkheid denk ik dat deze het gewoon lekker vind om onder de daglichtlamp te zitten want die staat op mijn buro en werk ik onder.
Op dit moment zit zij [ik noem het een zij] lekker op een potje en vangt de warme stralen van de lamp op.
Ik zal er zo nog even een foto van maken.

Eerder maakte ik al deze foto's, terwijl ik zat te werken kwam ze steeds even kijken, ik vind het een leuk gezicht en laat haar maar lekker haar gang gaan, liever een herenbeestje dan een spin














Hier zit mevrouw te zonnen.
Ik wens jullie ook veel zon en een een fijne week.

15 opmerkingen:

  1. Agossie :-)
    Wel heerlijk knus zo!
    Toevallig had ik er vandaag eentje naast me op de tuintafel zitten hihihihihhi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat wel erg schattig zo'n beestje precies op het bloemetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat grappig. Helaas heb ik meer last van spinnen. Ik woon in het bos dus komt denk ik daardoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, wat leuk dat dat elke jaar weer opnieuw zo is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo.
    En je bent al weer druk bezig zie ik....leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ! Ik had er gisteren ook eentje binnen, een hele grote. Ik vind ze wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig! Maar ook een spin vind ik wel gezellig hoor, zelfs aan het plafond van mijn slaapkamer boven mijn bed :-) Lekker rustig laten zitten zo'n beestje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb gehoord dat die in je mond kunnen kruipen als je slaapt (en dan eet je die op)!!

      Verwijderen
  8. Angélique dat meen je niet, ik deed geen ook dicht, ben als de dood voor[echte] muizen en spinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat toevallig, mijn collega heeft ze altijd in het kamertje van haar dochtertje. En voor haar heb ik toen een lieveheersbeestje gehaakt ;-) En een beetje nieuwsgierigheid kan geen kwaad, vind ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze komen naar binnen om te overwinteren in kieren en spleetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hermoso trabajos, te sigo haber si aprendo algo.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.